.

# # # # # - Aku Hanya Seorang Insan yang tak lepas dari dosa dan noda, dalam sedar mahupun tidak. Hanya taubat pengharapanku pada Nya - # # # # #

Monday, June 6, 2011

Bicara apa lagi...

Salam sayang sahabat ! Lagu ni membawa erti yang amat mendalam...
Jadi ana letak liriknya sebagai post baru ana...
Hayatilah... ^__^

Janjiku, di suatu ketika...
Bahawa aku takkan menduakanmu...
Dan aku takkan biar sesiapa...
Cuba memalingku dari jalan bahagia...

Ternyatalah, perjalanan ini...
Tidak semudah yang ku tafsirkan...
Jalannya beribu, durinya berliku...
Jika tersilap langkah menyesal untuk selamanya...

Kasih andai cinta yang ku semai...
Rapuh menanti di tewas dugaan...
Maafkan aku kiranya tak tertanggung...
Segala harapan yang diberikan...
Maafkan aku yang tidak berdaya...
Kerna bukan niatku untuk melakukannya...

Kasih andai cinta yang ku semai...
Rapuh menanti di tewas dugaan...
Maafkan aku kiranya tak tertanggung...
Segala harapan yang diberikan...
Mungkinkan ada pengampunan dariMu...
Kembalikan fitrah kehambaan padaku...
Hinanya aku merayu padaMu...
Setelah kering dosa yang aku lakukan...
Maafkan aku yang tidak berdaya...
Kerna bukan niatku untuk melakukannya...

Selamat mengembara ke dalam blog ana ! (n_n)

2 comments: